2009-08-15

Rapport från Oslos modevecka!

Har precis kommit hem från en fantastiskt god och trevlig middag på det überdesignade operahuset har i Oslo. Efter två hela dagar på Oslo Fashion Fair sa var det skønt att "kose sig litt" med chefen, hennes mamma, min kollega Madde och så Sandra! Jag har blivit tilldelad rollen som projektledare før Pet Shop Girls monter men jag ær dessutom ansvarig for Pet Shop Girls + Juicy Coutures modevisning imorgon så jag har kontakt med hund- och mænniskomodeller och stylar ihop alla klæder, accessoarer etc.... Dessutom ska jag och Sintra vara med som modeller på samma visning. Sa som ni førstar sa har jag en del att stå i och inte mkt tid till bloggning direkt. Ledsen før det.

Har hittat en norsk designer jag bara ælskar på modeveckan, Cecilie Melli - hon gør fantastiska klanningar och ær supertrevlig! Ønskar att jag hade haft tid dessa dagar att besøka hennes butik - tænk om hon har något på rea (fast jag skulle inte tro det...)?! Allt hon gør ær "to die for"!

Nu måste jag fa lite skønhetssømn så snælla ønska mig lycka till imorgon sa ska ni få se bilder på hela schabraket (!?) sen!

KLEM FRA OSLO!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Lycka till imorgon. Ska bli roligt att se lite bilder. Hoppas Sintra är med på någon bild också.

Vitina sa...

hallå jag vill e bilder från oslo och ha info om hur de går i skolan...