2009-07-01

Frågor - och SVAR!

SANDRA: Vad ska du plugga?
Svar: Internationell försäljning och marknadsföring på Sälj&Marknadshögskolan i Stockholm. Så här firade jag antagningsbeskedet för ett par veckor sedan. Andreas överraskade med champagne och choklad (han känner mig väldigt bra tror jag visst!) och mamma och pappa kom senare förbi med moussetårta! Lyx!

ANN: Hur kommer det sig att du började modella?
Svar: Jag har ända sedan jag var liten älskat att stå framför kameran. Jag minns inte hur jag halkade in på siten, men det var när jag hittade till www.modellbilder.se som jag såg min chans att få modella framför nåt mer rejält än familjens kompaktkamera...


SARA: Har du någon favoritfilm? Vilken?
Svar: Oj. Generellt gillar jag inte att se filmer flera gånger så jag tror faktiskt inte att jag har någon. Trist va? Men senast sedda film var Michael Moores "Sicko". Rekommenderas!


SARA: Hur många gånger i ditt liv har du varit kär?
Svar: Om man räknar bort otaliga gånger i låg-, mellan- och högstadiet så kanske… tre? Men aldrig så kär som jag är i min Andreas – fortfarande efter 4,5 år.

SARA: Har du kissat på dig någon gång? xD
Svar: Inte vad jag minns. Men i blöjan som liten gjorde jag det helt säkert ;) Eller jo, det har nog kommit nån droppe när man har varit sådär gaaaalet kissnödig och när man är nära toan så vägrar kroppen vara med längre och släpper en droppe precis innan man hunnit komma in, hahaha!

KARIN: Var ser du dig själv om 10 år?
Svar: Ooooh! Svår fråga. Men jag hoppas nog att jag, Andreas och Sintra bor i ett hus med en fin trädgård, kanske har två knoddar. Min förhoppning är i vart fall att jag om tio år har ett jobb jag trivs med och blir glad av och som kan ge mig tillräckligt med pengar för att kunna göra det jag vill. SANDRA: Hur ska jag erövra världen? Googla på det om du kan! :)
Svar: Lätt (sa ju att jag var grym på att googla!)! Följ Einsteins ”formula for success”:
If A equals success, then the formula is: A=X+Y+Z.
X is work.
Y is play.
Z is keep your mouth shut.

(http://www.humboldt1.com/~gralsto/einstein/quotes.html)

LENA: happ då frågar jag vad Sintra kostar på ett år med mat o veterinär osv :)
Svar: Har aldrig räknat på det faktiskt men nu ska vi se.... Försäkring ca. 3700 kr, vet.besök på ett år kanske landar på 1500 kr minst. Mat, påsar, leksaker, godis…. 1500 kr. Så ca. 7000 kr.

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Hej vacker :) Men hurlång är du då?! :P Du ser ju ganska så lång ut :)

Wysteriia sa...

Men då har du jobbat med bra fotografer för dem får dig att se lång ut på bild ;) hihi

Jag är 165 ;P

Wysteriia sa...

Är många som tror att jag är längre än vad jag är också :P men tror folk har börjat lära sig nu att jag inte är så jäkla lång ;P haha :D

Ann sa...

Tack :)

Haha du har fått en del udda frågor ;)