2009-05-31

Steker i solen

Foto: Samuel Fernström // Make & Hår: Jenny Uhlin // Modell & Styling: Jag!

Dte är exakt vad jag gör just nu. Sitter på en filt på balkongen och svettas. Vet inte om det är svett eller solkräm som droppar men jag antar att det är snuskig mix. Idag fyller Andreas år men eftersom det är mors dag också så är han iväg på lunch-middag med sin mamma och bror. Jag och Sintra bakis-solar istället. Jag får inte ens lite färg, jag måste vara pigment-död. Sintra är ju redan svart så jag vet inte riktigt vad hennes mål med solandet är.

Igår firade vi Andreas med både släktakals och fyllefest på kvällen. Lagom bakis idag med andra ord. Skulle inte tacka nej till en pizza om nån kunde leverera den till balkongen cirkus nu.

Andreas har fått i uppdrag att köpa en ny kamerasladd till mig idag så snart är det slut på denna tråkiga textbloggning, jag lovar!
Vad gör ni? Steker som jag, svalkar er i skuggan? Gömmer er inomhus av någon outgrundlig anledning?

3 kommentarer:

Anneli sa...

Vi tog en tur till Ekoparken bara killarna och jag. Inte den långa vägen,men det tog sin tid ändå. Du har inte lust att hänga med någon söndag? Skulle vara roligt att träffa Sintra igen.

josephine sa...

snyggt!:)

Lena sa...

hahaha "hon är redan svart"... :D