2009-06-25

Sjukling har inget att göra = Frågestund i bloggen!

Frågestunden kör igång nu 22:17 och fortsätter tills jag fått minst fem frågor. Kollade statistiken och vet att jag har minst ett tjugotal unika besökare om dagen så nu får ni stiga fram (det är okej att skicka anonyma kommentarer btw..)!

Fråga på om vad du vill - om mig eller om nånting annat (jag är grym på att googla....)! Bjuckar på en fin bild på hur fräsch jag känner mig nu när jag är sjuk. Visst ser det himla härligt ut? Suck...

4 kommentarer:

María sa...

sv : haha ja då va de väl ödet att du tappade den .

de roliga i de du skrev om din samsung e att min mobil som e jättekonstig e en samsung :P

jag har lånat den för min gamla sony ericsson gick sönder så den e ju från medeltiden :P

sandra sa...

Tack =)
Vad ska du plugga?
Har dock ett år kvar att plugga här hemma;P

Ann sa...

Tack vännen =)

Frågestund alltså... jo men jag kan ju ställa den alltid lika spännande frågan, hur kommer det sig att du började modella?

Sara sa...

Måste ju ställa några frågor jag med då :) Haha, tre udda och väldigt olika:
Har du någon favoritfilm? Vilken?
Hur många gånger i ditt liv har du varit kär?
Har du kissat på dig någon gång? xD
Puss, ha det bra :)