2009-06-05

Smokey Eyes

Snart kommer C. Jag tänkte att jag skulle städa bort allt smink som åkt fram när Jenny var här men istället fick jag för mig att prova lite tips jag fick av Jenny ang. smokey eyes eller sotade ögon som vi svenskar brukar säga.

Använde kajalpenna från Make Up Store (MUS framöver), två olika skuggor från MUS (en mörk, lite skimrande och en ljus och skimrande). Dessutom en brun penna från Nina Ricci till ögonbrynen. Mascara som vanligt min favvo från Apoteket (Cliniderm/ACO).

Basen bestod av Sport Foundation från MUS samt kompaktpuder från samma märke. Rouge från MUS och bronzingpuder från tidningen SOLO.


Endast bas - Klar!

Blixten slår lite fel på närbilden, det är inte så mkt mörkare i mitten.

Vad sägs? Funkar väl som partymake?

1 kommentar:

Lena sa...

åh det var jättefint bella! :) ska testa själv sen..