2008-09-20

BF igen!

Jahaja, Andreas har åkt till Dalarna med grabbsen och lämnat mig och Sintra för oss själva. Nåja, så ensamma har vi inte varit. Igår efter jobbet följde Vadim med oss hem, fixade lite hämtpizza och förberedde oss för att se upphausade pixar-rullen Wall-E. Jag har längtat efter Wall-E nåt oerhört sedan jag såg trailern för ett bra tag sedan. Sedan den dagen har jag tjatat och tjatat om den där Wall-E och igår var dte dags. Att bli besviken. Här hade jag gått och hoppats att denna film skulle vara såå mycket bättre än de redan mästerligt (enligt mig) bra Finding Nemo, Monsters Inc. och Cars- Men nej. För mycket underliggande pretto-grejer om miljöförstöring och för lite roligt, mysigt för min smak. Tro mig, jag har inget emot allvarliga undertoner i filmer - men en barnfilm som det ju trots allt är - ska också vara rolig!

Bilder från kvällen kommer snart!

Här har ni ett klipp som i vart fall charmar.

(Bild: www.russelbeattie.com/blog)

Inga kommentarer: