2009-08-10

Europaresan, dag 6-9

Nej, jag har inte glömt bort bloggen. Jag har bara varit ute och flängt massor de senaste dagarna. Berättar mer om det och vad som händer framöver senare. Här kommer en uppföljare med bilder från vår europa-roadtrip!
Från Annecy åkte vi till Cannes och hamnade på en sunkig camping i en förort till den kända rivierastaden. Stranden fanns i närheten för svalkande bad men innan vi hann dit fick jag solsting och la mig i tältet för att svalka mig (inte så smart). Blev ännu sämre. Men på kvällskvisten piggnade jag till och svidade om i tältet till denna outfit fotad på ett ställe ni nog känner igen.
Drinkar på Gatan med stort G i Cannes. "To see and be seen" har aldrig passat så bra som förklaring som just här. Ölen kostade lika mycket som drinkarna. Som trots allt var billigare eller samma pris som hemma i Sthlm.

Vi tröttnade dock på Frankrike efter två dagar i Cannesområdet och styrde mot Spanien. 10 mil från Barcelona hittar man pärlan Tossa de Mar. En liten mysig stad med allt man kan önska i skoshopping och strand. Dessutom serveras sangria gjord på cava (spansk champagne) överallt!
Har tagit en del outfitbilder under resan, får sammanställa dem i ett eget inlägg kanske men här kommer en skön kvällsoutfit. Andreas ville inte vara sämre så han la på sitt gulligaste smile och posade på, haha!
Pizza äts med yxa i Tossa....More to come.....

(del 1 hittar du här)

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Så avis på er resa, måste ha varit så sjukt kul :D

Anonym sa...

hej!
jag googlade sälj&marknadshögskolan och hittade din blogg.
jag ska dit på fredag på intervju. reservintag. :)
vem vet.. kanske ses i höst?
ha det fint!

Sebastian sa...

Åh, tack som fasen för dina kommentarer :) De muntrar upp!
Nu ska jag se vad du har för blogg.

Anders aka Nagadez sa...

Det gäller att hitta lite smultronställen man kan plocka fram ibland! :)
E du fotosugen så se till att leva ut det! Brukar alltid ge bra resultat!

Annars är det huvudet upp och fötterna ner här som vanligt... :)