2009-08-12

Idag bär det av till Oslo!

Jag vet att det har varit ganska så skralt med uppdateringar. Och när jag väl uppdaterar är det "yesterdays news" - eller snarare förra veckan typ. Jag ska bättra mig. Försöka i alla fall. Haha!

Om två timmar ska jag och Sintra i alla fall börja vår resa mot Oslo med färd till Arlanda. Väl där ska Sintra flyga för första gången. Jag hoppas att det kommer gå bra. Hon är en väldigt trygg och lugn hund men jag vet inte hur hon reagerar på lufttrycket (ont i öronen?) och buller.

Hur som helst kommer vi ha ett par riktigt kul dagar framför oss när vi väl är där. Jag ska jobba för Pet Shop Girls som jag tidigare var anställd hos under Oslo Fashion Fair. Jag och Sintra ska även gå på catwalken har det bestämts... Spännande!
Jag in action hos Pet Shop Girls nån gång 2006-2007.

Jag ska dessutom få chans att umgås med Sandra, min vän som jag flyttade till Oslo med under 2006 och som stannade när vi andra åkte hem igen. Nu är hon en riktig norrbagge den där Sandra...

Kommer tillbaks på söndag kväll. Kan inte utlova uppdateringar tidigare än måndag eftersom jag kommer jobba på en hel del, både i butiken och på Fashion Fair.

Och på måndag - då vet ni väl vad som händer? - första dagen i skolan för mig! SKA BLI SÅ GALET KUL! Jag är verkligen superpeppad!

De här fina rosorna fick jag budade till jobbet på sista dagen (i fredags) av min älskade Andreas. Och så här glad var jag också över att lämna lagret och ta första steget ut i MITT NYA LIV!

3 kommentarer:

Vitina sa...

Hej! fan va kul jag hoppas på att få se bilder från norge sen när du kommer hem och har tid att uppdatera bloggen=)hoppas du får en super bra vistelse där och en bra start i skolan!
/anna

AMAIA LAYLA sa...

Gud vad roligt, lycka till!! :D

Jag började detoxen idag, och håller redan på att bryta ihop! Inte så mkt pga maten som faktiskt är helt okej, utan snarare pga tobaken. Usch usch usch, det är hårt att bara tvärsluta sådär och inte ens kunna ha nikotinhjälpmedel för då får man ju skiten in i blodet ialafall :/ Men det ska gå! Även om det innebär helt sjuka humörsvängningar :P

Wysteriia sa...

Gissa vem som ska vara i Sthlm en månad i höst? ;) hihi!