2009-05-17

Happy Sunday!

Foto: Pelle Piano // Make: Vadim Stepanov // Modell: Jag!

Fem dagar, nytt rekord i blogg-uppehåll. Ajdå. Intervjun/testet i fredags kändes bra. Jag tycker att jag gjorde så gott ifrån mig jag kunde och nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att de över 200 personer som de har kvar att intervjua är mycket sämre kandidater än mig. Haha! Som ni förstår är det ett väldigt tufft race. Men jag hoppas verkligen att jag får chansen att börja på den här utbildningen för den känns verkligen helt rätt för mig!

Igår mötte jag upp fotografen Samuel och make-up-artisten Jenny för en heldag plåtning. Jag hade jättekul och fick verkligen blodad tand. Nu vill jag börja modella igen! De första bilderna är vi lovade att få nästa helg så både ni och jag får hålla ut. Trots de kyliga vindarna som ibland måste ha fått mig att se ut som en skakande fågelskrämma så fick vi till en hel del snygga bilder (i vart fall som det såg ut lite snabbt i datorn). Ett riktigt bra team att jobba med.

Idag blir det vårstäddag och årsmöte i bostadrättsföreningen. Inte så värst upphetsande men det måste ju göras. Hoppas att det går hyffsat snabbt iaf.

Vad har ni gjort för kul (eller tråkigt) i helgen?

Ps. Malena kom nästan sist, precis som jag trodde. Vilken skitlåt i jämförelse med resten av Europa! Portugal överraskade mig med en riktigt trallvänlig låt med mysigt flower-power-nummer. De fick min röst - även om Estland, Ryssland, Island och såklart Norge också gick hem. Var det någon mer än jag som sjöng med i Rumäniens "the balkan girls they like to party like nobody, like nobody...." förresten? Diggade den!

2 kommentarer:

Jenilita sa...

Hej gumman! håller tummarna att du kommer med i utbildningen!! Men herregud jag måste fråga är det du på bikini bilden??? Fy fasiken va SNYGG!! ha en toppen söndag Bamsekram

Lena sa...

haha jag SA ju det, malenas opera var skit. fy vad trist att vi valde henne till final..


läget annars? :D