2009-05-24

Söndag - eller - O Bloody Hell The Weekend Is Over Again

Vilken härlig helg - igen! Jag lever verkligen för helgerna nu för tiden - och det funkar alldeles utmärkt nu när man lyckas ha det så himla bra varje helg! I fredags fick vi gå hem lite tidigare vilket kändes helt underbart. Åkte in till stan och köpte två liter jordgubbar. Sedan hem där jag fick besök av Andreas med vänner och därefter hade jordgubbsmys med mig själv tills Hanna och Vadim kom hit och drack sommardrinkar. Sedan bar det av in till stan där vi mötte upp Andreas och company igen för lite festande på Marie Laveau (jamen kan nån berätta hur det stavas?!).

Innan dess dutubade vi lite på min dator (ni har väl inte missat Talang-Martin som pratar som en femåring) då jag började oja mig över mitt kamerasladden-är-kvar-i-Portugal-problem. Johnny hade en snabb lösning - min dator har tydligen en inbyggd minneskortläsare. Problem solved! Trodde jag. Men den funkar inte. Så - fortsatt inga bilder :( Vad kostar en sådan där kamera-till-dator-sladd? Nån som vill kränga en?

Bilden ovan är för övrigt en fejk. Peppa dig själv och bli en superstar på www.photofunia.com. Löjligt enkelt, ganska så najs!

Ps. snart kommer det sneakpeaks från förra helgens fotografering!

Inga kommentarer: