2009-05-08

Ingenting eller massor...?

Har inte alls någon blogglust. Inte en endaste kommentar heller på senaste inlägget, då blir man inte direkt mer sugen, haha!

Nåja, kan berätta att jag har sökt ett par utbildningar till hösten. Vi får se hur det går men jag hoppas att ni iaf håller tummarna för mig att jag kommer in! Det är ju ovanligt hård konkurrens i år då universitet o. dyl. har haft betydligt fler anmälningar än någonsin tidigare. Orsaken är så klart lågkonjunkturen. Men, men, jag håller modet uppe!

Nu blir det kvällspromis med Sintra och sen ska jag krypa ner under det sköna, stora täcket. Andreas är borta hela helgen så Sintra får ta hans plats i sängen, myspys!

2 kommentarer:

Karin sa...

VAAA e vi dåliga på å kommentera...*slår mig själv*....kraaam

Anneli sa...

Håller verkligen tummarna för att du kommer in på någon utav de utbildningar du har sökt.