2009-05-22

Skor säljes!

Sista chansen nu, sen åker de ut på Tradera!
Grymt snygga peep-toe-pumps från Friis & Company i brun "croco" med hög klack och moderiktig (och bekväm) platå. Utsida i syntet och insida i skinn samt syntet. Klack ca 11 cm.

Endast provade - aldrig använda.

Ligger i originalkartong med dustbags etc. De är märkta strl 36 och det var därför jag köpte dem, dessvärre stämmer inte stoleken alls överens med verkligheten. Storlek är 37-38 (beroende på vilken storleks-konverterare man använder). Innermått (d.v.s. hur lång foten kan vara): 23,5 cm. Jag har mätt själv. 400 kr eller högstbjudande - detta är ett kap!

Frakt betalas av köparen alt. så möts vi i Sthlm.


2 kommentarer:

Anonym sa...

OM jag hade din storlek och OM jag överhuvudtaget kunde gå i högklackat skulle jag slagit till på en gång, men jag tror kanske jag får stå över nu...

Jag kommer btw inte hem i helgen heller buhuuu...blev att kosta alldeles för mycket pengar för min post-resa budget. Och så kommer familjen hit om 2 veckor så jag tänkte passa på att åka tillbaka hem till sthlm med dem då istället.

Just so you know.

Du missade VÄRLDENS roligaste 17.e maj!!!!! Herregud bästa festen på länge! Cosmos sista lördag före stängning dagen före så alla vi anställda hade efterfest till 06.30, kl 9.00 var jag på frukost. Uteservering med dans dans dans, parkhäng och konsert på løkka och sen ännu mer white russians och dans på blå. 24 h moro!

Så dumt med kamerasladden!

Janina - Modellen som skiter i alla måsten sa...

SVAR: Hej! Nej tyvärr så är det inte jag som la upp den så jag har tyvärr ingen koll på var du kan hitta den heller :( Men jag kommer ihåg att även jag har sett den.. humm.. undrar om det inte kan ha varit emmaostergren.blogg.se som la upp den för länge sedan? Det är ett tips iaf :) kika där, annars kommer du säkert hitta en massa andra snygga bilder inne på hennes blogg :)