2009-05-09

Lite bättre till mods

TACK Karin för din kommentar! Känns genast mkt bättre faktiskt :)

Hade tänkt lägga upp bilder från Portugal men det får nog dröja lite till. Sitter nämligen och pluggar engelska. Det var ju faktiskt fyra år sedan jag tog studenten och jag kan ju knappast påstå att jag har hållit igång med avancerad engelska och matematik efter det. Eller något annat skolämne heller för den delen. Nu är det i vart fall så att utbildningen jag sökt kräver ett inträdesprov i form av intervju samt engelska- och matematiktest. Har hittat en sida där man kan testa sina engelskkunsaper. Superduper! Sedan ska jag få ärva Hannas matte-B bok och fräscha upp lite ekvationer.

Ikväll blir det lite paus i pluggandet, Johnny har fyllt år och ska firas. Har ingen aning om vad jag ska hå på mig - som vanligt. Men det ger sig i sista sekunden.

Vad har ni för planer denna helg?

4 kommentarer:

AMAIA LAYLA sa...

Alltså för det mesta är Kina helt obebadligt. Vattnet är skitigt, döda fiskar överallt (PANIK!!!!!!!!!!! jag såg hela FYRA stycken idag, men jag tror att skräcken är på god väg att bli botad) och en massa äckelheter som flyter omkring, men den här sjön var ganska fräsh. Den var rätt stor också och trots det var vattnet jättevarmt :) Ingen Portugal dock :(

Karin sa...

pöööss...)

AMAIA LAYLA sa...

Haha det är fortfarande lugna puckar därhemma :D Fast här i Kina är det mors dag idag också - panik överallt typ!

Tove sa...

Hej!
Det var rikigt roligt men jag hade fått en såndär upplevelsebox så jag betalade inget. Men tror att hennes hemsida är iderika.com eller .se så du kan gå in o kika där. Supermysigt och chokladen blev så god! Plus att man får äta hur mkt choklad man vill under tiden med. Perfekt!