2009-02-11

Nu går det utför!

Inte så hemskt som det låter. Eller jo, kanske. Jag ska lära mig åka skidor ikväll. Är det tänkt. Jazmine på jobbet har en bakgrund som skidlärare och ställer nu snällt upp på att försöka få mig att stå på två skidor i Hammarbybackens barnbacke med rullband (!) istället för lift. Haha - det kommer att bli en syn värd att minnas. Har ni tur så dyker det nog upp bilder om någon dag eller två.

Dte känns ibland som att jag är den enda människan i Sverige som aldrig åkt skidor men nu har jag upptäckt att det finns kanske en handfull till, haha!

Åker du skidor/snowboard?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Bryt inget nu bara...)

Anonym sa...

HUR HAR DU RÅD MÄNNISKA!??! Det är typ min DRÖM att äga nåt därifrån, men fan en behå går typ på 1 lax! Vad är det för namn på den du har?

Och jag ska försöka gå upp tidigt, kan messa dig imorrn när jag vet säkert att jag är klar med allt :)

Anonym sa...

Taack, jag är så nervös över hela fredag den 13:egrejen, haha!
Kommer sakna dig! Men vi hörs ju så fort jag är framme där :) Ha det så gött i kalla skitsverige nu ;)

Anonym sa...

Japp, vi har allt möjligt bra i vårat gym, bastu, bubbelpool, solarium, relaxavelning. Grymt bra. Vi har haft tillgång till det i 8 år, och NU besöker jag det :P

Anonym sa...

Hej! Tänkte önska dig en trevlig helg!

Anonym sa...

Glad alla hjärtans dag!

Gå in på den här länken om du vill ha fler läsare, det funkar faktiskt:

http://www.viraltrafik.se/?emeliesjoberg

Anonym sa...

Haha, lycka till! Själv har jag tvingat min kollega att lära mig åka skridskor! :-)

Anonym sa...

Jo, den finns, men är samma knapp som page up och sys Rq, så det printar inte förrns jag trycker in nån annan tagnent (som jag inte vet vilken det är) ;D

Anonym sa...

Haha sötnos! Tror inte att den går att äta ;)

Anonym sa...

Hej:) Tänkte bara höra vart du köpt reflexvästen till din chihuahua? Kram Madde http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde

Anonym sa...

nej alltså jag tycker detta är jättejobbigt. jag saknar dina inlägg! :(

Anonym sa...

Kina sucks mer eller mindre. Eller de här dagarna har gjort det. Jag har varit helt internetlöst, blev nästan GALEN. Liksom började tjuvtitta på folk genom fönstret, lyssna genom väggar, prata med migsjälv, promenera klockan 3 på natten utan att ha nånstans att ta vägen. Typ helt störd, utan nånting att göra! Finns liksom ingen TV och ingen mobil heller, jag hajar inte hur folk levde förr.

Och Wal-mart har typ en amerikans sektion där man hittar lite allt möjligt. Kina är inte så farligt matmässigt, det har till och med knäckebröd :S Så det är bara att skicka receptet så ska jag kolla om jag förstår mig på gasugnen ;)

Anonym sa...

här åkts inte nåt :) kanske borde lära mig, men tycker de e så kallt! :)