2009-02-06

Tiden räcker inte till

Lena är frustrerad över att jag inte skrivit något på ett par dagar. Det är jag med. Jag har funderat en del över det här. Det här med att få tiden att räcka till alltså. Och hur man ska spendera den värdefulla lilla tid man har. En sak jag har kommit fram till är att det inte är någon idé att spendera de där fåtalet kvällstimmar jag har efter jobbet till att skriva halvhjärtade blogginlägg varje dag. Det känns emellanåt som ett tvång - "oj, nej, nu har det gått ett helt dygn - jag måste uppdatera för att behålla läsarna". Men ärligt talat, hur kul är det för er att läsa de där snabbt ihopkraffsade inläggen om ingenting?

Min plan är att fortsätta blogga, men mer selektivt. När jag har något verkligt intressant att berätta eller en spännande bild att visa. Vad tycker ni, gör jag rätt?

Tiden jag nu kommer att få "över" ska jag använda till en massa saker som jag tänkt göra men som aldrig blivit av. Skapa min "gladbok" till exempel. Träna med Sintra. Kanske träna mig själv till och med!

Givetvis kommer jag fortsätta svara på era kommentarer och frågor. Är det något som ni vill att jag skriver om? Jag vet att flera har varit intresserade av detoxen, vad vill ni veta om den? Vill ni lära känna Sintra mer eller vill ni kanske ha boktips? Vad vet jag?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv om det DU vill skriva om :) Det är ju det man har en blogg till?! :) Vill du inte skriva något på en vecka så gör inte det? :P

Anonym sa...

Det är ju DIN blogg, så det är DU som bestämmer vad och när du skriver. När du börjar känna att du måste skriva, det är då det blir tråkigt :)

Anonym sa...

Bloggen ska inte vara något tvång. Då har den fel syfte. det är din blogg och du får uppdatera precis så ofta/sällan du vill och skriva om precis vad du vill.

Anonym sa...

Haha kolla, jag skrev för ganska längesen att jag skulle dra till Kina på min MB-presentation, och att det här var sista chansen, men ingen såg det. Och nu när den här nya sessionen kom upp så hamnade folk in på min press och fick tvångstankar eller nåt, haha :D

Och då paxar vi torsdag till muffins, o jag ska lätt ta med mig de på flyget, haha!

Anonym sa...

Du gör helt rätt, skriv i bloggen när du tycker att du har något viktigt att berätta.

Anonym sa...

Hej söt...du är utmanad i min blogg..

Anonym sa...

men.. jag tycker ju om halvhjärtade inlägg. :(

heh. nej men jag förstår dig. ta hand om dig själv och umgås med din "familj". det går så mkt tid till att bara sitta här och knappa.. nu ska jag faktiskt göra detsamma.

hälsa A och sintra!! :o)