2009-02-20

Nya alpina stjärnan

Jag har förstått att det går riktigt risigt för Sverige i de alpina mästerskapen för tillfället. Min plan är att vända trenden. Jag har nu införskaffat ett par superheta ljusblå slalomskidor för barn 9-11 år (min längd och vikt tydligen, tack för den liksom!) med blommor på. Saknas bara pjäxor och hjälp (om man nu behöver det i barnbacken). Jag menade hjälM men okej, hjälp kanske jag också behöver... Jag är riktigt taggad! Ville bara dela med mig av det.

Ikväll ska jag baka världens godaste sega chokladmuffins. Muuuuums!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Näe, jag gick ut så :) Var inte så kallt, bara när det blåste liksom. Och du får lägga ut BIIILDER på muffinsen så jag kan sitta här o drömma!

Anonym sa...

Nej, hittade inga :( Bara rosa plånböcker osv, men kolla annars på Ebay, det borde ju dyka upp sånt lite då och då :)

Och jag vill se muffinsbildeeeer!

Anonym sa...

mmm. bloggpaus är skönt. får man tid o tänka på annat!

Anonym sa...

Yeey, jag fick ett mail om det igår faktiskt, sjukt roligt! Men jag blir däremot dödsnyfiken på kommentarerna, det känns skitjobbigt att inte kunna gå in på MB och kolla.

Och jag lovar att jag ska kika, på sommaren lär det ju komma ganska mycket baddräkter :D

Anonym sa...

Jag vill åxå se muffins. Jag älskar sega chokladmuffins :)

Anonym sa...

Haha, skeden är till för soppan som ligger i den där vita skålen, fyfan vad den såg ut. Alltså det var kycklingsoppa och det såg ut som att de hade gröpt ur hjärnan på den X(

Det bruna är ialafall ål, det enda de hade som inte var spajsy!

Anonym sa...

YEY, va glad jag blir! :D Och DU ÄR SÖTAST I VÄRLDEN som copypastade kommentarerna o stillade min nyfikenhet lite :D Är bilderna bra? Jag har fortfarande inte sett diptykerna, utan bara några enstaka. :)