2009-02-17

Surprise surprise!

Jag lever! Det trodde ni inte va?

Ärligt talat så har det varit ganska skönt att vara bloggfri. Jag har skurit ner nåt extremt på min internettid. Från att sita nästan hela kvällarna till att knappt slå på datorn. Under rasterna på jobbet (som nu) kollar jag in de bloggar jag själv följer (se länklistan) och sedan är jag fri att leta baddräkter på Tradera som är mitt nya projekt. Går inte så bra dock. Suck.


Skidningen gick förresten grymt bra. Jazmine är verkligen född skidlärare och jag åkta lite slalom-aktigt i barnbacken och åkte tilll och med ne långsam tur med "tvärs-över-teknik" i STORA backen! I'm the best! Nu är jag ute efter att hitta ett billigt nybörjarkit så jag kan åka lite mer innan säsongen är över. Det blir dyrt att hyra nämligen. Någon som har carvingskidor (längd nånstans 130-140 cm) samt pjäxor i skostrl 36 som ni vill bli av med, typ gratis? Feel free to contact me!


Här är två bildbevis. Ett där jag glad som tusan (!!!) tar mig uppför backen (rullbandet som agerar lift i barnbacken stannade hela tiden, värsta skiten) samt en snygg "stoppsladd" eller nåt sånt.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan kolla när jag kommit fram till Shanghai, Ningbo var liksom INTE som jag trodde shoppingmässigt, det är typ helt lame eftersom allt här kostar ungefär som i Sverige. Wal-mart kanske har men det är lite tveksamt då jag bara hittade ETT kollegieblock när jag letade där :P

Anonym sa...

HAHAHA, sopan vet jag inte ens hur den funkar, det blir värsta översvämningen när man duschar men man får gå in med flipflop o vänta på att det ska torka av sigsjälvt :D

Och jag har en liten "station" till vattendunken i vardagsrummet, men problemet är att man måste bära upp den + vända på den och sätta den på plats. Men min styrka+snabbhet skulle det på 10 sekunder vara vatten över hela lägenheten :D

Anonym sa...

Självutlösaren :D

Och jag är ganska avis på dig, kom på att jag inte ens har en ugn här :/ SKITlägenhet!

Anonym sa...

Ner ner ner nerför backen ner...ha ha Kramas..)