2009-02-06

Nu känns allt mycket bättre!

Fotograf: Nichlas Blomquist // Make-Up, Styling & Modell: Jag (2007)

Tack snälla ni som skrev en rad eller två om mitt inlägg tidigare idag. Ska bli riktigt skönt att blogga med mindre kvantitet men mer kvalitet om man säger så! En kul grej för er som trots allt fortsätter läsa min blogg troget är att jag förra helgen hade utrensning här hemma. Så inom en snart framtid kommer det nog dyka upp en eller flera tävlingar.

I onsdags firade jag och Andreas att vi har varit tillsammans i fyra år (shit pommes....)! Vi hade en urmysig picknick på mattan i vardagsrummet med ceasarsallad, halloumi och vin. Massor av tända (choklad)ljus och Magic Moments snurrade i stereon (låter överdrivet film-töntigt men det var verkligen helt underbart!). Så här såg vi ut förra helgen när Andreas försökte krama mig till döds eller nåt. Jag ser glad ut, men egentligen kippar jag efter andan!!

Jag älskar dig, du är det finaste jag vet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh men va söta ni är :D

Anonym sa...

Nej jag ska upp o jobba imorgon så jag sitter hemma o slöar i halvtråkar ;)haha ;D

Anonym sa...

gullefjun! :)

Anonym sa...

Jadå, men vi får ses ganska tidigt isånafall. Annars kan vi ta en fika på stan istället, för jag har vart korkad och lagt på mig Så mycket fotojobb så nu är torsdagen den enda dagen jag har på mig att vaccineras o göra alla tråkiga ärenden. Så TRUST ME, det här med att modella nonstop är inte så kul egentligen :D

Anonym sa...

Jag tog vaccinen idag så vi kaanske hinner :D Beror lite på hur sent jag vaknar, och hur snabbt jag packar, haha! ;)