2009-03-29

Ännu En Söndag

Vaknade med halsont. Inte bra. Jag hade planerat att träna idag men jag avstår. Skit. Har inte tränat regelbundet sedan Tjejmilen sista augusti förra året. Det är över ett halvår sen. INTE BRA! Det ska öppna ett dygnet-runt-öppet gym är i centrumet snart (i somras egentligen) men det blir uppskjutet hela tiden av olika konstiga anledningar. Trist. Förutom träning hade jag tänkte sola lite solarium idag. Har bara gjort det en enda gång tidigare i hela mitt 22-åriga liv. Har en teori om att det vore bra att sola kanske 10-12 min en gång i veckan fram till sommaren. Men som sagt, känner mig rejält sunkig och Andreas känner sig också dålig. Blä, blä, blä! Än så länge har jag ätit frukost, druckit ingefärate och betalat räknigar. Jippi liksom..... Not.

Glöm inte att skriva en rad eller två, det är så kul att få feedback! Frågor, synpunkter, blaha-blaha - allt är välkommet! Vad tyckte ni t.ex. om min hippiestyling i kombination med guld-grönt smink som jag körde på igår? Jag kände mig nöjd även om jag tvekade länge på hur jag skulle göra med pannbandet eftersom jag kände mig som "De tre vännerna & Jerry".

4 kommentarer:

Ann sa...

Tackar, ja det är mysigt med katter. trots att de alltid tycks ställa till en hel del :P

yasmine sa...

ja verkligen det är hel kul
tack så jätte mkt, men magen och kroppen är kaos. hur är det med dig? kram

Tove sa...

tack så mycket! Nej jag brukar inte få såna mail utan det kan komma vissa kommentarer ibland men men. Vad ska man göra! Var glad så länge du slipper dem! Det betyder att idioterna inte hittat dig än ;)
Ha en bra söndag du med!
Kram

yasmine sa...

ja jag är äntligen hemma men dålig.
ush då förkylning vill man ju inte ha, och inte nu när man hoppas att våren ska komma fort.
händer något ikväll el?
för min del blir det bara tv krams