2009-03-28

En händelserik lördag!

Dagen började med en biltur ut till Västerhaninge/Tungelsta där jag red på söta Freyr med min moster och två hästtjejer. Jättemysigt. Kanske ska jag börja rida oftare?
När jag kom hem var jag helt slut så det blev en lååång "powernap" i sängen med långkallingarna på, haha. Nu har jag iaf styrt upp mig själv, lite hippie-styling. Ska iväg till Angelica och Patrik och titta på fotbollen (Portugal-Sverige om ngn lyckats missa det!). Jag är för er som inte vet halvportugis och jag håller stenhårt på Portugal. Beror till viss del på att snyggingen Ronaldo spelar i det laget. Dessutom är de bättre. Åh, vad jag längtar till Portugal nu!

Okej, hur snygg är han inte?!? Fast Andreas vet att han är allt för mig ;) Puss älskling!

Här är lite outfit- och makebilder för nu ikväll. Jag har ännu inte blivit bra på att plåta mig själv så ni får hålla till godo med dessa kassa bilder men ni får ju en hint i alla fall ;)



Och så slutligen är det ju Eart Hour ikväll 20:30. Jag hoppas att jag kan övertala resten av gänget att vi ska släcka ner. Se mer info om Earth Hour på www.earthhour.org

3 kommentarer:

Unknown sa...

Rida är ju jättekul! Det gjorde jag ganska så ofta när jag var mindre.. men det var väl så där 17 år sen sist nu. :(
Fin sminkning, du har fått ihop färgerna fint. Pannbandet var också coolt, det är verkligen inte alla som lyckas bära upp det.

Ses imorn! /Kattis (jobb)

Clara sa...

Jätte snyggt!Det ser inte alls illa ut tycker jag, du passar i färgerna och det är riktigt snyggt lagt. Saknar kanske en liten eyeliner, men det är ju en smaksak...
Hoppas allt e bra med dej. Jag har som du märker varit litet borta från bloggvärlden nu på sista tiden. Är en massa att stå i och så jämnt, skall förska bättra mej nu i veckan när tempot gått ned litet och försöka ge er litet mer tips på smink.
Ha det gött!
//Clara

klara sa...

nejmen usch!! jag tyckte också att han var snygg en gång i tiden. skrev ett inlägg om det här: http://klarastiger.blogg.se/2008/june/cristiano-ronaldo.html ! usch haha.