2009-03-29

Pokker!

Det betyder typ "fan" på norska. Jag försöker leverera min norska deklaration på nätet med allehanda pinkoder och allt vad det är. Misslyckades. Minns inte lösenordet jag valde för två år sedan. Eller valde och valde, det fick man väl skickat till sig, typ 2Hksj78797RRzz7790z. Hur ska man kunna komma ihåg nåt sånt?

Har iaf klickat iväg den svenska deklarationen, det gick smidigt. Inte mycket till säkerhet där - bara att skriva in koderna i häftet man fick hem.

Ska i alla fall få tillbaka ett par sköna tusingar till midsommar, inte helt fel. Dock förstör Norge-krånglet lite av glädjen. Har nu skickat ett mejl till "brukerstøtten" (kundservice med andra ord). Hoppas på snabb hjälp. Håll era norska tummar för mig!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Hej! hehe ja de va najs, ett partyglatt gäng :). Tack så mycke, va lite orolig för hur jag skulle lyckas med lösögonfransarna utan Vadims hjälp men det gick bra :). Hehe ja Andreas ser verkligen rockstar dryg ut. Han var superglad att få glida lite limmo. Såg på din blogg att du varit och ridit, så mysigt :) blir också sugen nu. Så länge sen. Ska försöka rida lite i sommar hos kompisarna i småland. Det guldiga sminket var coolt ;). Ses snart, dock tidigast tisdag, har varit skitdålig i helgen med 39 graders feber :( kramis

Amanda sa...

Jag hatar att deklarera men att deklarera på norska låter fan ännu värre... :oP

lisette sa...

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D

http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..

KRAM LISETTE!