2009-03-26

Salsa queen!

Igår var jag och Micke (Andreas bror) äntligen på La Isla och testade deras salsa drop-in. Det här var andra gången jag testade salsa och första gången för Micke. Vi var jättenöjda båda två. Nivån (nivå 1 - totally nybörjare) var jättebra, vi lärde oss alla grundsteg man behöver för att börja dansa. Och dte gick helt okej. Vi stannade t.o.m. lite på "diskot" efteråt. Med disko menar jag att kursen var slut och det var helt vanlig salsaklubb. Blev uppbjuden av en holländare (?) från nivå 3 och jag hände med lite tafatt men ändå helt okej tror jag.

Summa summarum, en riktigt kul grej. Jag vill bli grym på salsa! Dock vill jag helst dansa med Andreas och han är inte alls intresserad (för tillfället iaf) :(

Nej, time to work!

Hur är det med er, är det någon som dansar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh söt du är glad jag blir i allt elände.
jag har fått en kronisk magsjukdom för ca 3år sen som gör att jag väldigt sällan får behålla nån mat.
så allt jag gör i mitt liv gör jag utan något i magen o då blir man rätt trött men nu har magen spökat ännu mer än nånsin senaste tiden. har ju ont varenda dag men nu vart det extremt.
min mage gör sig av med allt man stoppar i sig alldeles för fort, snabb förbränning . men tarmarna arbetar oregelbundet vilket gör att man heller aldrig får sova o sådant så väldigt job´bigt, puss o kram på dig... men ska hålla humöret uppe.

Anonym sa...

Vad roligt att du går och dansar. det vill jag också göra men det har liksom inte blivit av... :oP Får se om jag får fart på mig själv någon gång...i år gärna! :o)

Vitina sa...

jag har faktiskt testat att dansa sala tror de eller ej=P men min tjej kompis nati är grym på de=)
annars dansar jag inte alls om jag inte har tillräkligt många öl i kroppen=P och då e de till rock/rockabilly... skulle vilja lära mig lindy hop men jag tror jag e värdelös på de där med dans=P