2009-03-21

Vad hände?

Gårdagens outfit och make. Vad tycks? Jag blev nöjd i alla fall :)

Klicka för att se större bilder.
BH: Twilfit // Topp: Weekdays // Läderband
Jeans: Tiger // Skor: Donna Girl


Foundation: Clinique //Puder, rouge & ögonskuggor: Make Up Store & Viva la Diva
Mascara: Cliniderm/Apoteket //Läppglans: H&M

Planen för dagen var ju shopping. Jag vaknade dock vid niotiden i ett soligt sovrum och tänkte "det är inte okej att hänga i ett köpcentrum hela dagen när det är vår ute". Tänkt och gjort så ringde jag upp mormor, morfar och päron och styrde upp en långpromenad med start från mig. Nu sitter jag här och väntar, och vad har hänt? Jo, solen har bytts ut mot helt vanligt, mulet, trist vinterväder. Det suger. Nu vill jag ju shoppa istället!

Som tur är lever vi ju dock inte på 1800-talet så jag kan ju shoppa imorgon, söndag. Eller just nu för den delen (på nätet). Sitter faktiskt och letar badkläder på Ebay. Men det finns ju så sjukt mycket på Ebay att det känns omöjligt att hitta godbitarna.

Vad är din plan för denna soliga/molniga lördag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

dom är helt underbara skorna kan jag lova...
dock stora i storlekarna tyckte jag.
ja du får kika vidare här hihi , vad gör du idag då? kraaams

Anonym sa...

Vi fick kalasväder så vi gick långpromenad och njöt av solen. :o)

Anonym sa...

haha du kanske blir inbjuden på egna event framöver ju?! :D

Vitina sa...

jag gillade din outfit=) stiligt stiligt=)

Anonym sa...

hoppas du hade lika kul som du var fin :)