2009-03-15

En skön helg

I fredags firade Andreas kusin sin 18-årsdag och vi var på plats för att äta tacos och tårta. Mysig tillställning och det blev inte alltför sent. Sedan bestämde vi oss för att sova ut ordentligt. Vaknade utvilade vid 9-tiden igår och jag bakade scones. En riktigt härlig helg-frukost blev det med andra ord. Därefter åkte vi till IKEA och handlade lite smått och gott samt CityGross (världens bästa mataffär - I LOVE IT!). Jag kokade ihop min thaisoppa med kyckling och vi bänkade oss i soffan för att se Melodifestivalen. Tyvärr vann opera-Malena eller vad hon hette, jag röstade på Alcazar och hade inte heller blivit ledsen om snygg-Måns vann. Men Sverige har aldrig tyckt som jag när det gäller schlagern. Helst av allt skulle jag nog sett att Tingeling-låten vann! Så skön! När ska Sverige sluta vara så överpretto och inse att resten av Europa anser att ESC inte är på blodigt allvar? Lite du-tub för er som mot förmodan missat storheten i detta bidrag som tyvärr inte var röstbart.
Blingeling Tingeling (kapten krok remix)
Tingeling uppträdande Globen

Idag står chiliplantering på schemat samt en färd ut till Täby och Andreas mamma + sambo.

Om ni missat det så ligger nu bilderna på lillebror uppe igen, så ni som inte har tittat än eller som är MB-medlemmar och inte har kommenterat (fy skäms!), in med er nu och kika: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=32457

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ja tingaling till moskva för tusan!! :D

Anonym sa...

Haha... :oD

Anonym sa...

Kan inte kommenteraaa :( Skitsynd för det skulle vara kul att se sessionen!

Och jag pröjsade 15:- för Ferrarin, den var liksom på rea. :D Jag tror fan inte den är äkta, allt är ju fejk härborta, haha.

Och crustet är den där saken som är runt pizzan som jag vanligtvis inte äter, och den där pizzan är blommig typ, för det är "inbyggd" ost i själva kanterna, asgott! Jag tror man kan välja olika crust i Sverige också på Pizza Hut, typ normal crust, thin crust och cheese krust. :P

Heidi sa...

Jag håller med dig Alcazar (Andreas Lundstedt är väll bara för söööt)eller oröstbara Tingeling ;)

Anonym sa...

Mmm...har tänkt ränna runt lite i Sverige nu framöver och umgås med vänner.

Tänk att något som känns så rätt tydligen var helt jäkla fel. :/

Anonym sa...

Well. ska se till att vara ensam ett bra tag. kommer nog ha svårt att våga släppa in någon så nära inpå mig igen.

Anonym sa...

Duuuu, nu har jag lagt upp bilderna i bloggen :D ALLTSÅ SÖT VA?