2009-03-11

Stolt Storasyster/Stylist

Nu har jag lagt upp en session med fyra av de sex ombyten vi gjorde under fotograferingen med Stoffe och Peppe. Jag agerade ju som tidigare nämnt stylist, make-up artist och hårstylist (all-in-one). Det var riktigt kul och jag är ganska så nöjd med resultatet. Man kan ju alltid få till det bättre, lätt att vara efterklok.

Ni kan se sessionen (fyra av sex ombyten här): http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=32457 Alla MB-medlemmar, skriv gärna en kommentar och/eller rösta. All kritik är välkommen!

Kommentera gärna! Detta var första gången Stoffe blev fotad och det är alltid kul att få lite konstruktiv kritik så att man får blodad tand. Även jag som stylist vill höra vad ni tycker!

Två smakprov:

Fotograf: Peppe Ericsson // Stylist: Jag, Isabella // Modell: Christoffer S

10 kommentarer:

Anonym sa...

På www.arntyochmirry.se har vi bikini-bekymmer!
Spana gärna in och tyck till!

www.arntyochmirry.se

Anonym sa...

Åhh va roligt! Jag älskar bilderna, vilken snygging! Haha, och han kan ju dessutom leverera jättebra, skulle aldrig tro att det var första gången framför kameran.

Och VÄLDIGT bra stylistjobb, första bilden är så klockren! Vart fick du tag i alla kläder?

Vitina sa...

Jätte fina bilder=) vet inte vilken jag gillade mest men de var mycket bra=)

tänkte dock på en sak på den första bilden. Den när han har vita byxor. Först för undrades jag över att han inte hade strumpor men det ska ju vara så=P sen såg jag en förundrande "prick" vid vänster ficka. det ser ut som om det är något siom sticker ut där något han har i fickan. borde tas bort tycker jag... men skit är bra är de=)

Isabella sa...

Vitina: Tack för dina åsikter! :) Strumplösheten är med flit för att få en mer "laidback" stil. Och den där pricken ska bort, absolut, hade inte sett den faktiskt!

Anonym sa...

Gillar starkt alla bilderna, framförallt då nr 2 och 4 på MB. Jag tycker kanske att den svart/vita bilden borde centreras lite. Bra uttryck av Stoffe.

Anonym sa...

Måste säga att jag är riktigt imponerad!! :D Dig jag ska anlita som stylist framöver?! ;)

Anonym sa...

city chic! knäppt att se stoffe på "modellbilder", men helt klart snygga kort!

Unknown sa...

Fina bilder!
Jag gillar den med röda brallor bäst, känns så där avslappnad o cool liksom. :) Dock är det en liten, liten tråd som sticker upp vid halsringningen. Man ska titta noga vettu.. :)
Duktiga ni är, bra jobbat för att vara första gången!

/Kattis på jobbet

Anonym sa...

Vilken snygging....Familjen snygg helt enkelt...*ler*

Anonym sa...

En sådan fin blogg!