2009-03-08

Söndagsbetraktelser. Eller nåt sånt.

Hej alla glada, eller ledsna... Hoppas att ni är glada. Sitter och slösurfar i väntan på att Andreas ska komma hem från Härjedalen och blåsa på mitt onda knä. Åkte skidor för tredje gången någonsin igår. Det gick bra, tills jag vurpade grande i den röda backen. Skit också. Men jag klarade mig trots allt rätt fint, lite vridet knä bara som sagt.

I övrigt sitter jag som på nålar och väntar på bilder. Bilder från en plåtning alltså. Dock inte med mig som modell! Har lyckats hålla detta hemligt här på bloggen men förra helgen var jag hos Stuio Ljusspel med min lillebror. Jag skötte make-up, hår och styling, Stoffe modellade och Peppe fotade. Det var riktigt kul och jag blev sååå nöjd! Så nu vill jag se resultatet. Har precis fått veta att bilderna förhoppningsvis blir klara idag. Så håll alla tummar och tår så får ni också se coola fashionbilder på en kille h'r i bloggen för en gångs skull!

Bjussar på gårdagens underställsoutfit så länge. Enjoy!Tröja: crew-tröja, Better Than
Långkalsingar: Åhléns
Strumpor: H&M

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, får verkligen lust att kidnappa henne :D

Och ÅHH plåtning, snacka om abstinens jag har nu :/ Din lillebror gjorde säkert jättebra ifrån sig!

Heidi sa...

hehe trevligt att du hittade hit :). Jorå ibland är ja lite hemlig av mig. Bloggen har mest varit till för familjen nere i småland och vänner som bor långt i från. Men sen är det ju kul att skriva och alla får ju läsa såklart :). Har behövt få lite cred av dom närmaste innan jag börjat ge ut adressen om du förstår :). Har uppdaterat bloggen i dag btw. ses imorn, kramis :)

Anonym sa...

Ja världen är bra liten! : D

Anonym sa...

Åh, älskar modet här (förutom alla meningslösa tryck typ S.O.S - Show on stage). Det är ganska extremt oftast, iaf bland folk som är yngre. Inte som i Japan med Gothic Lolitagrejen, men en lite mer dämpad variant.

Och så har de flesta skitsnygga trenchcoats och klackar här, alla har superklackar i skolan, folk vill väl bli längre :D

Anonym sa...

Var med och tävla om ett set naglar på min blogg!