2009-04-03

Nämen hallå i stugorna/enrummarna/flickrummen/biblioteken

....ja, var ni än sitter och läser. Har haft ett litet uppehåll här på bloggen. Men nu är jag tillbaka. Fredag igen - häääärligt! Vårsolen har skinit i ett par dagar och ska fortsätta med det har jag hört (hallelujah!). Jag är t.o.m. sugen på att dra ut på en joggingtur! I helgen blir det eventuellt mer islandshästridning, middag med vänner och så ska jag försöka vårstäda min gamla mountainbike så att jag kan börja cykla till jobbet igen.

Vad har du för planer för denna underbara fredag och helgen som stundar?

Ps. Min älskade vän Vadim har gått och blivit med blogg han med. Han bjussar på behind-the-scenes-bilder från grymma plåtningar, sminktips och lite blandat allt möjligt. Hoppa in på www.vadimstepanov.com/blog

3 kommentarer:

Amanda sa...

Vilka storslagna planer du har! ^^

Hemma hos oss blir det en lugn helg då både jag och lilleman är sjuka. Men vi har tänkt fira att det faktiskt är helg med en bloggtävling eller två som kommer upp under dagen. :o)

Karin sa...

Oh....där va du ju...ha ha...
Ha en underbar helg....kram

Anneli sa...

Vi ska på chihuahuaträff både på lördag och söndag. På lördag ska vi träffa en liten vavva på 4 mån och gå en promenad på Långholmen och på söndag bär det av till Ekoparken. Hoppas vädret håller i sig. Våren är på vääääg!!!