2009-04-16

Vill. Ha.

Nån som har 7500 kr över och känner sig givmild idag?

Läste först om denna lilla goding på prylsmart.se och har nu kollat in den lite här och där. Tror att jag skulle blogga betydligt mer om jag kunde ta med mig datorn överallt. Min laptop från 2004 (?) var en riktig värsting när det begav sig, nu är det en långsam, stor, tung klump med urusel batteritid (10 minuter?).

Sony Vaio P heter skapelsen och är en notebook, mikrodator, minidator, minilaptop, bloggdator.... Ja, vad du nu vill kalla det.

Lite gottgott innanför det fräscha skalet:
  • trådlöst nätverk
  • 3G-modem
  • bluetooth
  • webbkamera
  • GPS
  • LED-bakgrundsbelysning
Skärm: 8 tum, upplösning 1600x768.
Hårddisk: 60 gb
Batteritid: 4 h
Vikt: 450 gram (!!!)
Mått: 27,9x20,0x2,4 centimeter.

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Hittar du någon givmild person så vill jag också gärna ha en ;) haha

AMAIA LAYLA sa...

Ja visst är det bra? Ska lätt köra på anonyma klubben när jag kommer hem :D Här kan det ju vara lite svårt att förklara för expediterna, lämnar min dricks på restaurangerna så springer de efter en på gatan för de tror att man glömt sin växel :P

Vadim Stepanov sa...

Jag skulle köpt en sån till dej Pupis ,om jag skrappat fram massa cash i Triss ;) Jag fotade idag,fick jätte snygga bilder på mej .:)
Det är inte lätt att posa,ska jag säga.Hoppas du har en super-duper kväll och helg!Muuuaaahhhh

Cris Piera sa...

Hi Isabella!

I just saw your comment about the tables... Actually they're unique, I bought them at a Vintage store in Barcelona, but I guess you live in gorgeous Estocolmo, don't you?

Anyway if you want the adress of the shop or really need to have them send me an email and I'll do my best to help you ;)

Big kiss from Barcelona!