2009-04-21

Hurtbulle, oh yeah!

Direkt efter jobbet igår stack jag och Andreas ut på vår första gemensamma springtur. Joggade spåret runt plus lite till, blev väl ca. 3 km. Inte så mycket kan tyckas men alldeles tillräckligt för tat få mig att svettas. Det var verkligen jättekul att springa tillsammans med någon istället för att springa med min vän iPod. Dock tror jag att jag får försöka bli bättre vän med just iPoden igen för Andreas var inte lika frälst i att springa tillsammans. Mina korta ben håller inte direkt samma takt som hans jätteben. Hur som helst, jag var supernöjd efteråt. Lagade en god middag, tog en dusch och kände mig bara sådär jättebra!

Så i morse var det nytt försök med cykeln. Jag tog mig hela vägen till jobbet men det var knappt. ingen punka (peppar peppar) men bakbromsen tar knappt och växlarna är helpajko. Har fått tag på en verkstad där jag ska lämna in den idag för uppfräschning. Synd, efterosm jag nu vill cykla järnet till/från jobbet. Cyklade på rekordfart idag och kom fram genomblöt och med ett hjälmstreck i huvudet (min hud får avtryck av ALLT, ni skulle se mig med alla kuddstreck på morgnarna!). Men - med ett leende på läpparna! Hur härligt är det inte att verkligen ta ut sig?

Dåligt med bilder nu men jag ska försöka åtgärda det ikväll.

Hur mår du denna tisdag?

1 kommentar:

Cris Piera sa...

Hi!

It's a pity that I don't understant a word of what you say, because I bet it's really interesting! ;)

Don't worry about the tables, if you want them sometime just let me know and I will see what we have here! ;)

I actually visited your city and loved it, but it was during a cruise so I only had a day to see everything, and my family don't share my passion for shopping... ;) :P

But hopefully I'll come back soon and investigate all of the cool things that you have there, because my girl you live surrounded by creativity and design in your country!

By the way I see that you're talking about a Spanish film, did you watch it so far? Is is worth a visit to the cinema?

Kisses from Barcelona! :)