2009-04-27

Skor säljes!

Minns ni att jag var överlycklig över mina nya skor? En lycka som snabbt gick över till tårar då skorna var för stora... Nu vill jag bli av med dem eftersom jag blir så ledsen när jag ser hur snygga de är och vet att jag inte kan ha dem. Usch!




Storlek 36 men är mer som en 37:a!
Jag kan mäta inuti vid intresse.
Grymt snygga peep-toe-pumps med hög klack och moderiktig (och skön) platå.
Utsida i syntet och insida i skinn samt syntet. Klack på ca 11 cm.
Endast provade - aldrig använda. Ligger i originalkartong.

Vill ha minst 450 kr för dem. Frakt betalas av köparen alt. så möts vi i Sthlm. Kontakta mig på annuendag [at] hotmail.com eller skriv en kommentar (glöm inte att ange mejladress) vid intresse.

1 kommentar:

AMAIA LAYLA sa...

Åh supersnygga! Synd att jag har för stora fötter :/ Men tack förresten, jag är så glad :)

Och liksom, Donken smakar som vanligt här FAST allt som har chokladsås (milkshake och sundays) smakar skit. I sverige är de typ asgoda och jag brukar alltid be om extra men här - ew.