2009-04-29

Snart bär det av!

Jag och Vadim i lördags med varsin trekulors Ben & Jerrys. Kan det bli bättre?

Sitter framför datorn och tittar igenom bilderna från helgen istället för att packa det sista. Känns inte lika panikartat som när man ska åka bort en längre period. Jag menar - fem dagar klarar man sig nog utan det mesta man kan tänkas glömma förutom pass och bankkort.

Vet inte riktigt vad jag ska ta med mig. Tänkte resa i outfiten jag hade i lördags bland de blommande körsbärsträden i Kungsan. Jag kände mig svalt, klassiskt vacker. Lite franskt sådär, haha!
Tunika: fr. Spanien // Chinos: Gina Tricot // Läderrem: tillhörde ett annat plagg
Skor: CC Skor (Sturegallerian) // Mockaväska: New Yorker


Klänningen jag hade på mig i söndags som jag fick i present från min mosters senaste resa ska också med. Så skön, och man blir alldeles glad av färgerna!

Jag har ingen dator med mig så räkna inte med några uppdateringar. Men om jag får chansen så ska jag så klart berätta hur jag har det!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hoppas du får det TOPPEN i Portugal...Fota massor..)

Vadim Stepanov sa...

HAVE A REALLY NICE TRIP CHIQUITA ;)