2009-04-13

Ny header - kritik välkommen!

Har knåpat ihop en ny s.k. header nu på "morgon"kvisten. Vad tycks?

Andreas tyckte att mittenbilden var för tråkig och tycker att jag ska byta ut den mot ngn "coolare". I övrigt var den "godkänd" enligt honom. Hård domare jag har här hemma! Jag tänkte att mittenbilden skulle väga upp mot de andra väldigt modelliga bilderna och silhuetterna (som också är jag).

Nu vill jag gärna få lite feedback. Duger headern? Vad ska jag ändra om inte? För mycket bilder? För lite bilder? För mycket vitt? Tråkig bakgrund? Tråkigt typsnitt?

Så här har mina headers sett ut sedan starten, vilken gillar du bäst?




Är det roligare med något sådant här för att få bort det vita? Eller gillar ni det "stilrent" och vitt (Vadim - jag vet vad du tycker! Hahaha!)?

10 kommentarer:

AMAIA LAYLA sa...

Jag tycker att http://4.bp.blogspot.com/_TK6XaGXP0Iw/SeMHDT51- lätt var den snyggaste, jag är en sucker för krimskrams gjort i PS, haha. Mittenbilden är snygg, fast det ända som fattas är lite mer mättnad på den tredje bilden, den känns ganska grå i jämförelse med de andra, men det fixar man ju lätt :) Utöver det skitsnyggt!

Och jag äter inte hund, haha! Men det är ganska sällsynt, fast de har det. Hund är jäävligt dyrt o inga av de kineser jag har frågat har någonsin ätit det, de bara fnyser och tycker det låter hemskt. Men jag har sett två restauranger som haft hund på menyn :( FÄRSK hund dessutom så du hajar ju vad det innebär :((

Sue sa...

Thanks for your comment at my blog. I can’t understand Swedish at all, so I wont be able to read your blog.

Saludos,

Sue

Ann sa...

Jag tycker den är bra som den är,och jag tycker inte du ska byta ut bilderna.

Afrobelita sa...

Wow jag gillade din första header riktigt mycket, superfin men den du har nu är OXÅ fin så byt inte om du själv känner att du är nöjd :)

Afrobelita sa...

No prob ;)

Jasså men vet du, jag kände exakt som du.. jag vann ALRIG och så två år på raken vann jag på liseberg, bara sådär haha. Först en stor jäkla kexchoklad kartong och sen center. Å i dom där centerkartongerna är det HUR MÅNGA RULLAR som helst haha. Kommer inte ihåg hur många, men många var det :) Hoppas både du och ja vinner detta år hehe..

Vitina sa...

jag tycker att den du har nu är bra en av de bästa faktiskt... fast jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att den som e näst längst ner är bättre?
en annan favorit är den högst upp=)

AMAIA LAYLA sa...

Hahaha, I'm KINDA dating. Har gjort det sen Hangzhouresan liksom, 4 dagar nu :P

Marie sa...

Hej gumman
Den grålampan är inte så beige som på bilden utan den är grå tyvärr.Skall komma en ny färg brun guld men vet inte hur den ser ut ännu.Ljuslyktorna går att köpa skall lägga upp dom på webbshopen senare idag.35:-st kommer dom att kosta.Vad skoj att du gillade dom.
Vad tycker du om det nya spaet?
Kramis

Agnes (Five Sisters) sa...

Jag tycker den är fin som den är men headern med gröna och röda virvlar eller vad man ska kalla det var snäppet finare!! lite mer som händer då liksom ;) har du gjort den själv? <3

Anonym sa...

Jag gillade nr 3 uppifrån! (: