2009-04-10

Vilken friluftare jag är!

Termometern må se gammal och ful ut (det är den) men titta vad den visar! Jag hoppas att ni alla har lika fint påskväder som det vi har här just nu.

Hmm... ang. rubriken... Lät det som att jag har gaser i magen? Det var inte det jag menade i så fall.

Jag sov ut till 9:30 i morse, tog en liten tur med Sintra och kände hur sköööööönt vårsolen värmer! Bestämde mig att det tamigtusan var dags att ta den där "årets första joggingtur" eftersom jag har lovat Hanna att vi ska springa Tjejmilen i år igen - på en bättre tid än 2008 som var mitt allra första Tjejmilen-och springa över huvud taget-år.

Dagens springoutfit såg ut så här:
Topp: Casall // Tröja: Adidas // Bälte från SOC som Andreas mobbar mig för där jag har mobil, nycklar, iPod, vattenflaskor och överfallsspray // Byxor: Åhléns // Skor: Brooks

Lyckades ta mig runt hela spåret utan att dö, helnöjd! Har just ätit upp min skål med bovetegröt och hallon + en knäckemacka och ett glas smooth apelsinjuice. Inte helt fel. Och det blir bättre! Ska hoppa in i duschen nu och därefter åka ut till islandshästarna. Ska spendera både idag och imorgon där med ridning och gårdsfix. WIHOOO!

Sintra stornjöt på gården förra helgen så hon får så klart följa med idag med! Snart drar vi!

1 kommentar:

Karin sa...

Ge mig vovvs.....ha ha
Ser ut att må väldigt gott i höet..)