2009-04-09

Vad gömmer du i väskan?

Jag, Vadim och Heidi började prata om vad vi egentligen kånkar runt på varje dag. Vi kom fram till att vi inte riktigt visste. Vad göra? Jo, tömma innehållet när vi kommit hem och fota det.

Det här är vad jag bar med mig igår onsdag 8 april, se och njut! Kan tilläga att jag inte plockat bort nånting, this is the naked truth!

Vantar, matlåda, necessär, två (!) plånböcker, handsfree och mobil, spegel, Kanebopuder, borste, läppglans från H&M, två tjugolappar, tuggummi, kviton, våtservetter, näsdukar, bok (Zahiren avPaulo Coelho), oil-blothing-paper fr. Sephora, försvarets hudsalva, Elisabeth Arden Eight Hour protectant stick, bläckpenna, Sally Hansen Diamond nagellack, busskort, påskägg, kalender....
Kolla in Vadims väska här och Heidis här

Se detta som en utmaning - vad har DU i väskan en helt vanlig vardag?
Jag utmanar Cilla, Amaia, Karin, Clara, Tyra och Jenilita att tömma sina väskor!

3 kommentarer:

Karin sa...

Den va enkel...jag använder inte väska....ha ha

AMAIA LAYLA sa...

Fyfan sicken rolig utmaning! Done and done!

Och idag var det nästan för varmt. Jag brukar alltid gå hem och somna på balkongen under lunchrasten, men idag gick det verkligen inte för man dog svettdöden. Men om det ligger på 20 i helgen så är jag helnöjd!

Wysteriia sa...

hahaha gud så kul! den här måste jag göra :D