2009-04-15

Får jag lov att röstfiska lite?

Snubblade förbi en tävling där "mest förföriska ögon" vinner fina priser. Dessvärre är det bara ett par dagar kvar tills tävlingen är slut men om jag lyckas få tillräckligt många röster, så kanske, kanske ;) Den som leder (tror jag) har 529 röster så jag behöver ganska många klick... Tror att det är ett klick per dator och dag som gäller.

Andreas fick välja ögon (det där med att välja bland bilder på sig själv är inte lätt) och han valde de som ni ser ovan.

Snälla, snälla - ge mina ögon en röst (och skicka länken till alla ni känner)! Ni får väldans gärna posta länken på er blogg eller vad som helst, då får ni en stor, fet guldstjärna! Låna bilden som ni önskar, jag bjuckar på en bild helt utan "vattenstämpel" för en gångs skull ;)

http://www.nivea.se/nano?&id=5816

ps. bilden visas inte på röstningssidan förrän den är godkänd. men det kommer!

1 kommentar:

AMAIA LAYLA sa...

Röstade på dig bejb!

Och visst är det sorgligt vad vissa gör för att få lite extra framgång? Usch vad synd att man ska vara tvungen att kränka andra för att klättra upp i status.

Dessutom så håller jag med dig om att min andra header var bättre, haha, men nu orkar jag inte byta :P