2009-04-27

Mingelbilder (nästan, fast ändå inte)

Oj då. Har inte uppdaterat sedan i torsdags (?!?). Har iofs haft ett underbrat veckoslut i solen så jag tycker inte att jag behöver skämmas över att jag inte spenderat tiden framför datorn ;)

Minglet i torsdags visade sig vara ett litet guldkorn. Vi hade supertrevligt både jag och Hanna och minglade oss runt. Det gav mig insikt i att jag verkligen trivs i sådana sammanhang (kanske är det events jag ska jobba med egentligen?), Hanna träffade en gammal klasskamrat och jag har ändrar mina planer på Sintra-tatueringen. Mer om detta senare. Efter minglet gick vi till TGI för att låna toan. Planen var att besöka Riche (ingen av oss har varit där) men efter att ha sett hur mkt folk det var bestämde vi oss för att ta ett glas på East istället. Blev Strawberry Daiquiri (så klart) för mig. Dessutom skavsår på ena hälen. Bartendern gav mig ett helt plåsterpaket med stora blå plåster juste nog. De behövde tydligen aldrig dela ut plåster. Konstigt. Jag trodde att alla som fick skavsår bad om plåster i baren. Haha!

Så här såg jag ut i alla fall. Digg eller diss? Bra eller anus?Tunika: Only //Sjal: julklapp // Jacka: Resteröd
Ormskinnsleggings: Lindex // Skor: Italienskt märke (minns ej)
Väska: Dior (vintage)

Och en close-up. Måste öva på eyelinern.. Har köpt en cake eyeliner nu som jag hoppas ska förenkla det hela, inte lika kladdigt som gel eyeliners som jag använder nu.

1 kommentar:

Katja sa...

strawberry daquiri lät gott det :)