2009-04-06

Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag hade ju en hel del planer från helgen. Hälften blev av och andra häften blev... ja... uppskjutet. Jag red islänning i lördags, superhärligt. Det var så varmt och skönt att det kändes som sommar! Satt i t-shirt och jeans i halmen med Sintra och bara njöt av solen efter ridturen. På kvällen blev det middag och utgång som planerat. Jättegod mat, riktigt trevlig kväll - lyckat!

Däremot söndagen.... Jag skulle ha åkt ut till mina föräldrar och fixat min cykel samt jogga på morgonen. Inget av detta blev det. Istället sorterade jag min smink- och smyckeslåda. Det tog 2,5 h! INTE OKEJ! Skönt att jag äntligen har gjort det i alla fall. När jag väl var klar med det hade jag kommit in i "städ mode" så jag och Andreas storstädade lägenheten. Riktigt skönt att lägga sig bland rena lakan i en skinande lägenhet :)

Och så en dålig nyhet - de bruna, fantasiska, snygga, grymma, ascoola, kvinnliga, världsbästa skorna jag beställde för ett tag sedan - de är för stora!!! BUHU! Jag beställde strl 36 och det står 36 under sulan men de är stora som en 37,5 - 38. Det suger.

Jag har tagit massor av fina bilder i helgen men hinner inte ladda upp någe nu på morgonen. Ni får fantisera lite så länge!

Vad har ni hittat på? Vad händer i veckan?

1 kommentar:

Wysteriia sa...

Jo dom hade backup men dom som har saboterat har tydligen lyckats förstöra backupen också :( diskarna är nere i spanien just nu på någon superkoll för o se om vi kan få tillbaka de månader som saknas.