2009-03-01

Bakeri, bakera!

Här är då mina alster. Jag gillar att baka men jag gör dte inte så ofta. Mest gillar jag det för att resultatet är ätbart och gott. Mycket godare än köpe-kakor. Jag äter både när det är klart och före gräddning (för vad är godare än smet?!) Hur som helst, min specialitet är "sega chokladmuffins" men nu har jag även provat på att göra mini-semlor med lyckat resultat. Får se vad nästa projekt blir. Eventuellt gör jag en sats semlor ikväll igen eftersom jag hade köpt på mig för mkt ingredienser...

Håll för ögonen om du bantar/går på diet, för det finns risk att du blir sugen på att "synda" nu!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh godast!!!!! Dog lite när jag såg de, haha.

Anonym sa...

Mums vad goda de ser ut. Vad duktig du är.

Vitina sa...

aaa de ser sååå gott ut... måste också baka i veckan=)

Anonym sa...

åååååh så smarrigt :D

Anonym sa...

*Dog igen*