2009-03-20

Och så var det fredag igen!

OOOOWEEEIIIAAAAA!!! FREEEEEDAAAAAAAAAAAAAG!!!

Det har varit segt med uppdateringar. Veckorna bara rinner iväg och jag glömmer helt bort att skriva ett par rader, trots att saker händer hela tiden.

En av mina chiliplantor har flyttat hemifrån t.ex. och nya spännande chilifrön har såtts. Det här med chiliodling har verkligen blivit ett intresse. Jag har nu bytt ut alla halvdöda blommor hemma till "användbara växter" Har ett olivträd, att antal hemsådda paprika- och chiliplantor, basilika i kruka samt en aloe vera och idag får jag hem en köttätande växt som ska få sluka blomflugorna innan de äter upp mina paprikor. Perfekt!

Ikväll skulle jag egentligen på salsa drop-in men det blev inställt igår. Är dock väldigt sugen på att besöka La Isla ändå så jag får se om jag lyckas få med mig nån!

Hur är det med er? Storslagna planer för helgen eller skönt slappande framför teven att se fram emot?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill faktiskt minnas att det var rätt varmt därinne, men jag är ju skitblek så flammighet syns extra :P
Och du, INGEN porr härborta inte! Kina spärrar ju alla möjliga sidor :(