2009-03-23

Jag hann inte med...

Sminkade mig, drog på mig hyffsat våriga kläder och åkte ut till Forum. Fem timmar och en sju-åtta påsar senare passerade jag ut genom Forums entré. Och där mötte jag.... vintern!!! Va fan?! Hur som helst så tog jag mig hem genom snöstormen och började visa upp mina inköp för Andreas. Han var inte så superintresserad så jag ska visa dem för er istället. Ska försöka hinna med att fota och lägga upp dem ikväll eller imorgon. Ikväll är nämligen "städmåndag" hemma hos oss. Ambitionen är att städa varje måndag men nu var det två veckor sedan sist och dammråttorna börjar förvandlas till dammdinosaurier. Inte okej.

Så, håll ut kära vänner - jag har massor av shoppingfynd att dela med mig av!

Ps. In med er och kommentera något av alla mina inlägg från helgen. Jag fick något bloggryck och bara spottade ur mig saker. Titta t.ex. hur jag såg ut 2005, våren före studenten här. Och vad tyckte ni om min outfit och make i fredags?

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj...det va toppenkul...men inte så kul att komma hem till SNÖ! uuuuhhh