2009-03-22

Idag är det dags

Yes, shopping ska det bli. Har precis kollat och Forum är öppet 11-18 idag. Perfect. Fattar dock inte varför jag prompt vaknar vid 9 och inte kan somna om, trots att jag gick och la mig vid 4 i natt.

Hur som helst. I natt fastnade jag helt i en massa olika bloggar, bloggtävlingar, ebay-auktioner o.s.v. Det är läskigt hur tiden bara rinner iväg framför datorer! Surfade av en slump in på en sida med jättefina inredningsprylar, Bad och Hälsa Århus. De har dessutom en tävling just nu där man kan vinna ett litet mysigt prispaket, se ovan. Vore inte helt fel!


Den pryl som fångade min uppmärksamhet mest var inte doftljus och dylikt som man kan tro (jag älskar ljus och särskilt de med doft) utan en lampa. Som kanske, kanske kan passa vårt sovrum. Vi flyttade in för snart ett år sedan och har ännu inte hittat lampan med stort L. Därför hänger en ensam glödlampa i sovrumstaket. Ni som vet hur det ser ut hos mig, vad tror ni om denna?

Känns som att den skulle smälta in bra med tapeten och ge en lite orientalisk touch. Dessutom känns den harmonisk, passande i ett sovrum. Nackdelen är ju givetvis att den inte ger så mycket ljus och därför blir det ännu viktigare för oss att hitta en bra lösning för läslampor. Sådana är vi också utan för tillfället.

1 kommentar:

Vitina sa...

aaa tyckte lampan va jätte fin vet ju inte hur de ser ut i ditt sovrum men de blir säkert fint köp den jag tycktre den va kanon!