2009-03-22

Nattsuddar och tävlar

Vet inte riktigt varför jag fortfarande är uppe. När vi kom hem från den urmysiga middagen hos Andreas pappa med sambo så var jag så trött att jag trodde att jag skulle stupa direkt. Men framför datorn klarar man sig alltid. Visst är det konstigt?

Öppnade bloggmejlen (annuendag[at]hotmail.com) och hade fått ett intressant meddelande. Elite Fashion provar att marknadsföra sig genom bloggar och har skickat ut ett meddelande till ett par utvalda bloggare. Jag är då en av dem (känns kul!). Undrar hur de har hittat mig.

Hur som helst så finns chansen att vinna ett riktigt snyggt korsettset samt smink från Elitefashion.se! Vem tackar nej till det? Besök deras skönhetsblogg för att läsa mer.
Eftersom jag är uppe vid denna tid så sitter jag nu och kollar igenom deras sortiment. Hittade bl.a. den här korsetten (ovan) som jag skulle kunna tänka mig som partytopp. Eller vad sägs? Dock finns den bara i storlek gigantisk, inget för en liten A-kupa som mig :(

Därefter ramlade jag på en chans att vinna en Dior-foundation. Inte så pjåkigt! Zandra har bestämt sig för att tävla ut en Diorskin Nude och jag hoppas så klart på en chans att kamma hem den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, välkommen till pytte-handledsklubben! Jag får på mig den här klockan utan att ens knäppa upp den. Fast jag ska nog ta den till någon urmakare här som kan klippa bort en del av länken och få den mindre. Lär inte kosta så mycket precis.

Den här klockan prutade jag ner från 350 till 190, helt okej för en fungerande fejk-Omega liksom. Så jag ska hålla utkik om du tycker priset är bra.

Anonym sa...

Jättefint!
Tack föt dina tips=)
Har själv funderat på det skall börja bygga lite ikväll¨på hemsidan=)Roligt att du deltar i tävlingen
Ha en bra dag