2009-03-20

Retail Therapy....

Det blir inget rumpskak på La Isla verkar det som. That sucks. Därför har jag bestämt mig för att jag ska få shoppa imorgon. Min garderob har uppdaterats väldigt sparsamt det senaste året känns det som. Klickade hem skorna ovan alldeles nyss. HUR SNYGGA ÄR DE INTE?!?! 11 cm klack, I like!

Imorrn ska älsklingspojken få skjutsa mig till Nacka Forum där jag sedan ska ha lite shopping-terapi. Jag behöver jeans, byxor, tröjor, toppar, baddräkt.... O.s.v. Får se hur det går. Jag har upptcäkt att Forum har stol köpcentrumpotencial. Inte som utländska köpcentrum men bra för att vara svenskt. Dock ett BAUTAMINUS för att dte kostar 10 kronor att låna en av deras bås-dass. Det är lågt. När dte är så här kallt ute som det fortfarande är väljer jag hellre köpcentrum före att ränna runt i slask och skit i stan med en svettig dunjacka.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sminka om mig tror jag, ska eventuellt ut med Andreas och "grabbarna". Det är inte La Isla men det är social samvaro anyway. Inte som att sitta och skriva här, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha nej snälla dö inte! :P lever du än?

Anonym sa...

Nej finns inga bra här, i Kina är det trendigt att vara VIT VIT och folk solar inte överhuvudtaget, så bikinis är helt omöjliga att hitta. Det enda som finns är typ såna här skönheter:
http://www.supplierlist.com/photo_images/141899/Fashion_Bathing_Suit.jpg

Och dessutom går ju frakten alltid på 200 kronor härifrån, så det är ju mer värt att du köper en snygg från Thailand på Ebay och betalar billigare frakt :)

Men allvarligt, visst är det skumt att de inte solar? Det kan vara 25 grader varmt ute men folk går med täckjackor och paraply för att dölja sig, och typ alla hudkrämer man köper här är "whitening", hahaha. Helt sjukt! Jag känner mig värsta horig när jag går ut i shorts här, alla verkligen glor :D