2009-06-04

Ännu En Dag på Jobbet

Bläk. Tråkväder ute. Lämnade till och med cykeln i centrum och tog tuben till jobbet. SMHI utlovade 10-14 m/s och regn så jag tyckte att jag kunde få slippa att cykla i en cyklon för en gångs skull. Dessvärre var mobilpengarna slut så jag fick casha kontant. Surt. Nåja, nu sitter jag framför jobbdatorn än en gång. Det mesta av min tankeverksamhet när jag inte har något särskilt för mig handlar om utbildningen - måste, måste komma in!

Imorgon har vi ledigt som kompensation för att 6 juni infaller en lördag. Tackar och bockar. Ska fota med Jenny & Samuel igen. Därefter ska jag träffa upp C. Vi gick gymnasiet ihop och nu sisådär fyra år efter studenten fick jag för mig att ringa upp. Jag är ganska dålig på att hålla kontakten så det är stor, fet guldstjärna till mig!

Andreas har hittat en kamerasladd så snart blir det bilder igen, jag lovar!

Och ni - tack för alla kommentarer! Kul att ni läser. Vad ska ni göra på nationaldagen - och är ni också lediga imorgon?

1 kommentar:

josephine sa...

tack så mkt!:)
jag fick min av en fotograf, jag har hört att det är väldigt svårt att få tag på en, men hör med agenturen om du är med i någon så kan dom säkert fixa en åt dig! :)

tack så hemskt mkt!!