2009-06-07

Halsont, våggung, röstning och BORTKASTADE BILDER!

First things first. Jag råkade radera massor av Portugalbilder igår! #=¤(%å%((#¤""!!! Så, nu har jag fått sagt det.

Då kan jag snabbt berätta varför ni inte fått någon uppdatering sedan i fredags kväll. Jag har haft en otroligt intensiv men superkul helg. I lördags for vi till metropolen Flen för att fira Andreas kusin M som tog studenten. Jättemysigt och kul! Väl hemma igen vid sju-snåret på kvällen slängde vi ner proviant och kläder i en bag och körde ut till segelbåten där vi mötte upp med Johnny. Åkte med motor till Utö där vi hade en helgalen festnatt på Bakfickan. Otippad men väldigt kul! Seglade hem i förmiddags och anlände hemmet vid fyra-snåret nån gång. Åt massor av onyttigheter från Max och laddade batterierna. Uväg och röstade en halvtimme innan lokalen stängde. Man måste ju! Nu ska jag sova och kurera mig, den där kalla havsvinden var inte helt snäll mot mig.

Bilder och sånt kommer. Nu har jag ju massor av nya bilder - det var ju de gamla som raderades :(

5 kommentarer:

Lena sa...

taget med digitalkamera? med minneskort? det går kanske att fixa tillbaka. marcus fixade när jag raderade mina... :)

Isabella sa...

Lena: jo, men jag har hört att om man sedan tar nya bilder (vilket jag gjorde) så är det kört. Eller? Kan du fråga mannen din? :)

Wellcome to our blog! sa...

Har du fyllt hela kortet igen med nya bilder? Annars kan det finnas bilder kvar.

Lena sa...

marcus säger att den kan finnas bilder kvar. kanske inte alla. det finns ett program som man ladder ner gratis och så med hjälp med det kan du ev återställa foton. återkommer med sida när han hittat den.

Marcus sa...

Tack för senast! Hörde av Lena att du hade lite problem med försvunna bilder.

Dagens tips är att ladda hem och testa något av dessa program:
http://www.pcworld.com/downloads/collection/collid,1295-order,1-c,downloads/files.html

Om det inte löser problemet så googla "recover deleted files" så hittar du garanterat en lösning på problemet.

Har du otur så kan det vara så att de nya bilderna har skrivit över någon eller några av de gamla och då finns det inte något man kan göra.