2009-06-14

(Går)Dagens Outfit

Jag var inne i city en snabbis igår för att köpa en BH till L som jag lovat. Väl där inne bland alla reor så bara råkade jag komma hem med ny topp, klocka, smycken, "fashion tape" och läppenna. Jag är helt omöjlig! Fy på mig! Fast iofs har jag råd att unna mig lite, så länge jag inte nallar av semesterpengarna ;)


Topp: H&M
Jeans: Cheap Monday
Skor: H&M
Klocka och smycken: Ur & Penn samt nån bijouteributik i Barcelona

Vad tycker ni? Håret hade jag utsläppt och svallande men det har jag ingen bild på...

2 kommentarer:

Anneli sa...

Snyggt!

Tack för tipset. Ska kolla om Hera inte blir bättre i pälsen, får vi ta en tur till veterinären.

Anders aka Nagadez sa...

Tack du tack du! Maria e kanonduktig ja!
Jag skall fråga henne och se om jag kan få reda på vart hon hittat korsetten! :)