2009-06-05

Jag känner mig tio år yngre...

Det var mer eller mindre temat på dagens fotografering. Jag vill inte avslöja alltför mycket om mitt, Jennys och Samuels projekt under sommaren men dagens plåtning blev superlyckad. Bilden ger er en hint om hur jag såg ut idag. Planen var att ta lite behind-the-scenes-bilder men jag glömde helt bort det. Vi var för effektiva helt enkelt - och det är bara bra!

Nu ska jag försöka hinna sminka av mig och städa undan kläder och smink som står framme innan C kommer hit för vin- och ostkväll med en massa tjatter. Ska bli jättekul att ses igen. Var nästan ett år sedan sist tror jag... Vi återkommer kanske under kvällen med ett utlåtande om ost och vin, vad sägs?

Vad gör ni denna kalla, blåsiga, regniga fredag?

1 kommentar:

josephine sa...

haha ja dom tänker väl att ungdomar ändå inte märker nån skillnad!;P

ja gör det, jo kan tänka mig att det är så, men du kna ju alltid höra om du kan få köpa en av dom annars=)