2009-06-21

Home and alive!

Foto: Samuel Fernström // Make-Up & Hår: Jenny Uhlin // Modell & Styling: Moi...

Kom hem igår eftermiddags redan. Gick dock till sängs 18:00 efter att Andreas fått sitt brännsår omplåstrat på sjukan (han blev inputtad - av misstag - i badtunne-aggregatet). Vaknade - håll i er nu - klockan 09:40 i morse! Sov alltså över 15 timmar. Mitt rekord är dock 18 så det var ju inte så värst....

Midsommar blev förutom brännskadan en mycket trevlig helg! Vädret var okej (spridda skurar men jag minns också stunder av uppehåll och några solglimtar). Massor av trevliga, roliga, mysiga människor. Mumsig mat, gott vin/cider/öl/källvatten. Massor av bastande och badtunnande. Och jag invigde min nya, grymma baddräkt! Sjön däremot höll 12 grader och baddräkten, bastandet, badtunnandet och 12-gradigt vatten gav mig halsont från helvetet. Men jag har kurerat mig och jag tror nog att jag ska kunna cykla till jobbet imorgon som om inget har hänt. Satsar på det i alla fall.

Dessvärre för er (och mig) så tog jag inte med mig kameran. Har letat febrilt på ansiktsboken men ingen verkar ha vaknat till liv än förutom jag själv så det blir till att hålla ut lite till....

Imorgon blir det jobb as usual (men snart är det ett minne blott ju!) och sedan fotografering på kvällen, spännande!

3 kommentarer:

Jenilita sa...

Hej gumman!!


HAHA va goo du e !! Du e för rolig! Kul att du läser den jag blir alltid så generad när någon skriver att dom gillar bloggen hehe typ som han blyger i snövit haha men ja får gömma mej i löshåret istället för skägget!!!
VIlken sjukt vacker bild på dej! Du är ju fantastisk bakom kameran o säkert ännu vackrare i värkligheten, Du får säga till om du har vägarna förbi Göteborg så går vi ut o tar ett par glas:) Bamsekram!

Anneli sa...

Vilken häftig bild på dig.

Angående att gå långa eller korta promenader med sin valp. Så gick nog jag längre med Romeo också. Man kanske inte ta allt så bokstavligt.

Felicia sa...

hej, jag har blivit förfågad av samuel om han får fota mig. Är han en bra fotograf att lita på?? :P
kram/ www.nattstad.se/felicia