2009-06-24

Sjukling visar mobilbilder

Var tvungen att gå hem från jobbet igår. Mådde piss på morgonen men trodde att jag skulle bli bättre under dagen, istället blev jag bara sämre och sämre tills lagerlokalen snurrade och huvudet höll på att pressas ihop till ett russin. Gick hem och lade mig och sov i flera timmar. Kunde inte ens resa mig upp och gå på toa. Vaknade till liv igen på kvällskvisten, slötittade på film men hängde inte med alls. Vaknade av klockan vanlig tid och insåg att jag inte var "fit for fight" att gå till jobbet så nu sitter jag här inne och känner mig dizzy och ser det vackra vädret utanför. Fy sjutton - har inte varit så här sjuk på år! Det värsta är att det "bara" är en förkylning, eller någon sorts influensa. Ont i huvudet, halsen, hostningar och snor "en masse"... = förkylning, eller hur? Andreas är sjuk han med, vet inte om det är han som smittat mig eller tvärtom. Jag trodde från början att det vackra landskapet ovan var orsaken. Detta är sjön i Dalarna (fotad med min inte alltför spejsade mobil, därav den tveksamma bildkvalitén) som jag hoppade upp och ner i alldeles för många gånger under midsommar. 12 grader i vattnet. Inte OK.

Så, nog med självömkan.

Här kommer utlovade behind-the-scenes från i måndags kväll då jag visserligen var sjuk men i alla fall kunde stå.

Chockade Stockholmarna totalt när jag på två sekunder gick från det här...

...till det här!

"Titta mamma, hon ska nog gå på fest!"

Samuel & Jenny fixar och trixar och jag spexar på tunnelbanan på väg hem.

2 kommentarer:

Karin sa...

Rätt åt Stockholmarna...chocka på.::)

Anneli sa...

Hoppas du blir frisk snart. Det är aldrig kul att bli förkyld mitt i sommaren.