2009-06-01

Imorgon är inte vilken dag som helst

Lillebror och jag, november 2008.

Min lillebror tar nämligen studenten. Jag är superstolt! Dessvärre kan jag inte förena mig med tanken på att detta betyder att det var exakt fyra år sedan jag själv sprang ut från samma skola - vilket betyder att jag är GAMMAL!!

Hur som helst, det lär inte bli så mycket till uppdatering imorgon. Har tagit ledigt från jobbet så dte blir en heldag i studentens tecken. (Snälla håll tummarna för uppehållsväder). Andreas har polerat Corvetten hela kvällen så studenten får åka lite buller-brum-brum-bil från sista skoldagen. Han glömde dock köpa kamerasladd till mig men jag ska försöka ta en snabbis in till stan och kirra den biffen.

Jag vill också ta studenten.....igen!

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Jag har ju faktiskt också tagit studenten så jag får väl sjunga med minst lika högt som 90:orna? Hahaha! Jag brukar ju alltid behöva legga så ingen kommer höja ens ett halvt ögonbryn. Kanske borde dra på mig studentmössan och dra på slutskivan också. Dock står det Student 2005 på mössan så där spricker det ju lite där. Darn.

6 kommentarer:

Janina - Modellen som skiter i alla måsten sa...

SVAR: vad roligt! Kul att du är en sån stolt syrra :) Jag kan tänka mig dagen Leija kommer ta sin student.. oj vad långt bort det känns nu! hoppas ni får det jätte mysigt i morgon!

Karin sa...

Oj så lika ni är...)

Ja visst är det värt....dessutom blir det ju kommunalt vatten...TOPPEN..

yasmine sa...

tack nu kommer hon bli glad när hon läser kommentaren hihi. allt bra med dig idag? kraaams

Lena sa...

öhöhöh isabella är gaaaaaaaaaaammal! ;)

Amanda sa...

Det syns verkligen att ni är syskon. ^^

Ja, visst är linnet fint. Jag hittade det på hm till fyndpris och var bara tvungen att ha det. :o)

Kram

Thaikalle sa...

Fina bilder och blogg, häng med och kolla på mina söta apor